Startup Magazine

Artykuły

SolidnyPacjent.pl – baza (nie)solidnych pacjentów

Niemal każdy Polak spotkał się z problemem dostępu do usług medycznych, a w szczególności do lekarzy specjalistów. Po analizie problemu okazało się, że często winni są niesolidni pacjenci i stąd narodził się pomysł stworzenia bazy (nie)solidnych pacjentów

Read More
6 kroków do dobrego wdrożenia

Wdrażasz dany system IT/aplikację, by optymalizować pracę swoją i pracowników. Niestety nawet idealne rozwiązanie, może spotkać się z niechętnym przyjęciem pracowników… Ok, może jesteś „po drugiej stronie medalu” i masz świetny produkt. Aplikację, tak innowacyjną, że dzięki niej praca robi się sama. I niby masz klientów, którzy to kupują, ale szybko wycofują się z umowy…

Read More
Startup MagazineComment
To kwestia czasu – jak pracować efektywniej?

W średniowieczu moment oznaczał 90 sekund. Obecnie często nie doceniamy tak krótkich jednostek czasu. Tymczasem w półtorej minuty można napisać zaległego maila, zaktualizować listę zadań czy oddzwonić do podwykonawcy – to naprawdę sporo. Jak nie przegapić takich chwil i maksymalnie je wykorzystać?

Read More
Raport IDC: Blockchain zdobywa Europę

Wydatki na technologię blockchain rosną w europie z prędkością 80,2 proc. rdr - szacują analitycy z międzynarodowej firmy badawczej IDC. Według jej najnowszego raportu, Europa to drugi co do wielkości rynek dla tej technologii. Prym wiodą Stany Zjednoczone, gdzie inwestorzy pompują w nią największy kapitał. Według IDC po blockchain najchętniej sięgają branże finansowa, produkcyjna i usługowa.

Read More
Skąd pozyskać pieniądze na firmę?

Finanse do rozwoju lub prowadzenia firmy to temat, który spędza sen z powiek niejednemu nowemu jak i mającego od lat wiele biznesów przedsiębiorcy. W niniejszym tekście postaramy się przedstawić różne sposoby pozyskania pieniędzy na firmę.

Read More
Kim są współcześni e-konsumenci?

Aż 51 proc. światowej populacji ma dostęp do internetu, a kupujący w sieci wydali w 2017 roku 2,3 biliona dolarów. Dane te ilustrują nie tylko ogromny potencjał i dynamikę rynku, ale też rosnącą konkurencję. Zrozumienie potrzeb e-konsumentów staje się kluczową wiedzą w niełatwej batalii o podział globalnego tortu zakupów online. 

Read More
Badaj swój biznes i daj się zbadać innym

Skąd czerpiemy wiedzę, z której później korzystamy w życiu osobistym i w biznesie? Często, niestety, z obiegowych opinii, które opierają się na przekonaniach niepopartych żadnymi dowodami. A przecież nie wszystko to, co wypowiedziane, ani nawet napisane przez eksperta, musi być zgodne z rzeczywistością.

Read More