Startup Magazine

Artykuły

Phenicoptere z GLOV walczy o 3 mln euro

intro.jpg

Maciej Lewczuk

W kolejnej edycji konkursu dla startupów SevenVentures Pitch Day udział weźmie tym razem polska firma Phenicoptere, której produkt GLOV ma szansę na 3 mln euro na reklamę i rozwój.

Phenicoptere i „magiczne rękawiczki” GLOV

Firma Phenicoptere została założona przez dwie panie mające pomysł na rękawicę, dzięki której przy pomocy wody można zmyć każdy nawet najmocniejszy makijaż. Dzięki opracowaniu specjalnych nanowłókien, które idealnie zbierają wszelkie zanieczyszczenia, ale głównie przeznaczone są do ścierania makijażu i lekkiego, codziennego, jak również wieczorowego.

Dodatkową zaletą rękawic GLOV jest delikatne działanie peelingujące. Co więcej, bez problemu usuwa także sebum i to bez dodatkowych środków kosmetycznych.

Akceleracja, nagrody i wyróżnienia

Phenicoptere brało udział w działaniach akceleracyjnych programu Ready to Go realizowanym przez AIP Business Link, a współpracującym z US Market Access Center i Silicon Valley Acceleration Center. Była ona jedną z firm, które pojechały do Doliny Krzemowej i przez trzy tygodnie korzystały z seminariów, gdzie przekazywano wiedzę z wszelkich dziedzin związanych z prowadzeniem biznesu, kontaktów z mediami, klientami, rozwojem produktu, etc.
Rękawica GLOV zdobyła wiele wyróżnień w Polsce i na Świecie.

GLOV - Nagrody i wyroznienia.jpg

Konkurs SevenVentures Pitch Day i nagroda

Już za kilka dni rozstrzygnie się konkurs dla startupów SevenVentures Pitch Day, w którym jedną z głównych nagród są 3 mln euro na reklamę telewizyjną oraz emisję w mediach. Dodatkowo zwycięzca otrzyma 40 tys. euro na spot reklamowy i 200 tys. euro na reklamę w internecie. Phenicoptere walczy z trzema innymi startupami. My trzymamy kciuki za rodzimy pomysł i świetny produkt.

Źródło: GLOV, SevenVentures