Startup Magazine

Artykuły

InCredibles - wybrano 5 start-upów

intro.jpg

Maciej Lewczuk

Wyłoniono pierwsze start-upy spośród tych, które zgłosiły się do programu akceleracyjnego InCredibles.

InCredibles

InCredibles to program akceleracyjny, którego pomysłodawcą i jednym z głównych jurorów jest Sebastian Kulczyk, prezes Kulczyk Investments. O powstaniu projektu InCredibles pisałem na początku czerwca tego roku. Program miał wyłonić spośród zgłaszających się start-upów kilka, które otrzymają wsparcie finansowe i wiedzę, dzięki której właściciele i zarządzający nimi ludzie będą mogli skuteczniej budować markę, biznes i relacje na rynku Polskim, ale także za granicą. Dzięki wielu kontaktom biznesowym Kulczyka oraz jego partnerów, zdobycie rynków poza Polską nie powinno być problemem.

Konkurs InCredibles

Do programu InCredibles zgłosiło się 420 start-upów. Wszystkie sprawdzono i oceniono. Wybrano pięć najlepszych i najlepiej rokujących projektów, które zyskały wiele godzin wsparcia mentorskiego od takich ludzi jak Piotr Pietrzak (IBM), Rafał Plutecki (Campus Warsaw), Julia Krzysztofiak-Szopa (Fundacja Startup Poland), Lawrecne Barclay (Venture Capital Kulczyk Investments), Mariusz Gralewski (Docplaner.com), Barbara Sobowska (Most Partners), Jaś Bagniewski (EVE Sleep LTD), Joanna Nagadowska (Google), Aleksandra Laska (Improbable), Wojciech Fedorowicz (TDJ Pitango Ventures), Michał Petz (K&L Gates), Jacek Balicki (Baker McKenzie), Grzegorz Albrecht (Albrecht & Partners), Tomasz Świeboda (Inovo), Jacek Chodźko (Russell Reynold’s Industrial and Financial Services), Aleksandra Kujawa (Antal), Dorota Kołecka, Harry Stebings (The Twenty Minute VC), Ewa Lampart, Tomasz Snażyk (Snażyk Granicki), Stefan Batory, Paweł Chudziński.

Wybrane start-upy

Spośród 420 startujących firm wyłoniono pięciu zwycięzców:

Archdesk – firma produkuje oprogramowanie, z którego korzystają firmy z sektorów budowlanego, konstrukcyjnego i architektonicznego. Działa głównie na rynku brytyjskim.

Hotailors – oprogramowanie pomocne w branży turystycznej, które pozwala agentom na zagospodarowanie większej ilości pokoi w hotelach znajdujących się w niemal 200 krajach.

Radio Net Media – pozwala podmieniać bloki reklamowe w strumieniowanych stacjach radiowych w taki sposób, że słuchacz tego nie zauważa, dzięki czemu pozwala na dodatkowy zarobek na streamingu.

Tidio – stworzono komunikator gromadzący informacje i wiadomości z wielu różnych źródeł i kanałów.

UserEngage – narzędzie pozwalające na zautomatyzowanie procesu wysyłania informacji do klientów przez różne kanały. Dzięki niemu praca marketingowców, działowi wsparcia klienta i sprzedaży.

Źródło: InCredibles , Kulczyk Investments (youtube)