Startup Magazine

Artykuły

Straal - kompleksowe rozwiązania płatnicze

intro.jpg

Maciej Lewczuk

Niejeden z naszych czytelników korzysta z płatności internetowych, operacji kartami kredytowymi, dokonuje co miesiąc opłat abonamentowych czy subskrypcyjnych. Wielu z nich dokonujemy przy pomocy różnych narzędzi i dostawców usług. A gdyby tak wszystko łączył jeden? Taki jest Straal.

Płatności jednorazowe, abonamenty, subskrypcje, etc.

Wielu czytelników zapewne co miesiąc opłaca karnet na siłownię, lekcje tańca, jogi, abonament RTV, VoD, internetowy, czy choćby za usługi telefonii komórkowej. Zazwyczaj dokonujemy tego przelewami, kartami kredytowymi, debetowymi, czy innymi środkami. Niestety nie wszystkie są zabezpieczone przed oszustwami i nie zawsze pozwalają wnieść opłaty w walutach innych niż PLN.

Rozwiązaniem dla wielu klientów instytucjonalnych, jak i indywidualnych może być system Straal.

Straal – oferuje nie tylko płatności, ale i ochronę

Straal wszedł na polski rynek pod koniec ubiegłego roku i zdobywa coraz więcej zadowolonych klientów. Pozwala akceptować płatności za pomocą kart najbardziej znanych organizacji finansowych, a co najważniejsze, dokonywać ich w dowolnej walucie. Chodzi o płatności on-line, mobilne, one-click, telefoniczne, przy pomocy terminali, subskrypcyjne, a wszystko zabezpieczone systemem antyfraudowym. Obsługa tych systemów nie jest oczywiście darmowa – pobierana jest opłata w wysokości od 1,5 proc. + 0,35 PLN.

Subskrypcje

Z Subskrypcji korzysta na całym świecie bardzo wiele osób – około 85 proc. mieszkańców „starej” Unii Europejskiej. W Polsce jest to znacznie niższy odsetek, a wynosi on odpowiednio około 44 proc. w przypadku ubezpieczeń, comiesięcznych rachunków – 43 proc., VoD – 39 proc. Są to dane z portalu Subskrypcje PL.

Polacy najczęściej korzystają z płatności kartami (około 27 proc.), zleceń stałych w bankach (około 26 proc.) i elektronicznych portfeli (około 22 proc.).

W systemie oferowanym przez Straal można nie tylko płacić za dowolne usługi dowolnymi środkami, ale też planować, modyfikować plany płatnicze w przystępny i łatwy sposób. Co więcej, system sam ponowi zakończoną niepowodzeniem próbę płatności - Straal Smart Retry. Niepowodzenie automatycznego przelewu najczęściej spowodowane jest brakiem środków na koncie lub karcie. System sam zoptymalizuje przelewy tak, żeby wykorzystać dostępne środki lub dokonać przelewu tuż po zasileniu konta.

Opcji jest znacznie więcej i najlepiej przekonać się samemu co oferuje Straal, zaglądając na witrynę  firmy.

Źródło: Straal