Startup Magazine

Artykuły

Posts in Finanse
IKO „Pomagaj z nami” i wtyczka Altruisto - technologia zaprzęgnięta do pomocy finansowej

Większość z nas lubi pomagać. Jednakże często brakuje zapału lub czasu, aby znaleźć instytucję, która jest wiarygodna i faktycznie dobrze spożytkuje wpłacone przez ludzi pieniądze. A co powiecie na część konta IKO „Pomagaj z nami” lub wtyczkę Altruisto do przeglądarki Chrome, która sprawi, że robiąc zakupy w sklepach internetowych, „nieświadomie” będziecie pomagać?

Read More
Mastercard zapewni dostęp do usługi BLIK na świecie

Dzięki zapleczu dostępnemu dzięki Mastercard usługa BLIK będzie dostępna we wszystkich punktach sprzedaży na świecie, akceptujących zbliżeniowe płatności Mastercard.

Read More
SolidnyPacjent.pl – baza (nie)solidnych pacjentów

Niemal każdy Polak spotkał się z problemem dostępu do usług medycznych, a w szczególności do lekarzy specjalistów. Po analizie problemu okazało się, że często winni są niesolidni pacjenci i stąd narodził się pomysł stworzenia bazy (nie)solidnych pacjentów

Read More
Raport IDC: Blockchain zdobywa Europę

Wydatki na technologię blockchain rosną w europie z prędkością 80,2 proc. rdr - szacują analitycy z międzynarodowej firmy badawczej IDC. Według jej najnowszego raportu, Europa to drugi co do wielkości rynek dla tej technologii. Prym wiodą Stany Zjednoczone, gdzie inwestorzy pompują w nią największy kapitał. Według IDC po blockchain najchętniej sięgają branże finansowa, produkcyjna i usługowa.

Read More
Skąd pozyskać pieniądze na firmę?

Finanse do rozwoju lub prowadzenia firmy to temat, który spędza sen z powiek niejednemu nowemu jak i mającego od lat wiele biznesów przedsiębiorcy. W niniejszym tekście postaramy się przedstawić różne sposoby pozyskania pieniędzy na firmę.

Read More
Kim są współcześni e-konsumenci?

Aż 51 proc. światowej populacji ma dostęp do internetu, a kupujący w sieci wydali w 2017 roku 2,3 biliona dolarów. Dane te ilustrują nie tylko ogromny potencjał i dynamikę rynku, ale też rosnącą konkurencję. Zrozumienie potrzeb e-konsumentów staje się kluczową wiedzą w niełatwej batalii o podział globalnego tortu zakupów online. 

Read More